Applekie Se Kuierplekkie



♪ Hou aan leer, Niks kan jou keer ♪

Ek sit in die wiskunde klas

Ek hoop net die periode gaan verby

So gou as moontlik pak ek my tas

Sodra die klok lui..

 

Ons stap in die volgende klas in

Die keer, die ‘boring’ meneer

Hy voltooi skaars sy eerste sin

Toe slaap al die kinders alweer

 

Hierna het ons Natuurwetenskap

My gunsteling vak

Waar ons leer van allerande diere

En  hulle giere

 

Vandag is dit Vrydag

Die laaste dag van die lang week

Ek wens ek kon liewer maandag

Met Sonneblomme gaan kweek

 

Maar ek moet dit maar net face

Skool is maar nou net ‘n disgrace

 

Ek gaan nie opgee

Al is ‘n vak nie lekker nie

Want eendag kan ek my drome beryk

Sonder om my sertifikaat te fake =P

 

 

 

So vir almal wat slaap in die klasse

En die wat wil opgee met moeilikke vakke

Hou maar aan probeer

Niks kan jou keur!!

 

Lekker week verder mense

 

♥Applekie♥


Trackbacks & Pingbacks

Kommentaar

  1. * Wipneus! says:

    Mmmm ek hou hiervan!

    Lekker week vir jou!

    Posted 8 years, 4 months ago
  2. * sonneblomseplekkie says:

    ((((Appelkie)))) Die wereld is wreed, maar jy moenie dit so aantrek nie jong. 😉 Liefies vir jou mwah

    Posted 8 years, 3 months ago


Lewer kommentaar

