Applekie Se Kuierplekkie



Gee om vir diere en die natuur!

Love animals!

Ek hou baie van diere, wel, ek is seker almal doen… As ek eendag groot is wil ek graag met diere werk, hulle gesond maak, en liefde aan hulle gee. Ek weet, dis wat baie kinders sê, maar ek bedoel dit eintlik. Vandat ek ‘n klein dogtertjie was, was dit nog my grootste droom ooit… Om eendag my eie wildsplaas te hê, en om leeus en bokke en allerande diere op MY wildsplaas te hê.

Ek het passie om diere groot te maak. Eendag toe ek buite rondloop in die agterplaas, sien ek ‘n rooikrans duif kuiken wat uit sy nessie uit geval het, toe tel ek hom op, en gaan versorg hom in die huis. Hy het gesond groot geword, en toe was dit tyd dat ek hom buite vry laat. Ek het gehuil, maar dit was die regte ding om te doen, hy mag ook mos vry in die natuur wees. ‘n Uur of so later, toe vlieg daar ‘n rooikrans duif in my kamer in, en gaan sit op my bed. Dit was toe my duif wat besluit het hy kom terug! Elke oggend het hy uit gevlieg en by sy maatjies gaan kuier, en in die aande het hy ingevlieg, sy kossies geëet, en kamer toe gevlieg om te gaan slaap. Ons moes trek, en ek vat hom saam, maar toe vlieg hy terug na ons ou huis toe. Ek kon hom nie weer gaan haal nie, want dit was die regte ding om te doen… om hom vry te laat wees. Wel, hy het nou al nes gemaak, naby ons ou huis.

Ek het in tussen ook al baie diere groot gemaak, en versorg, dit is maar nou net waarvan ek hou om te doen. Ek het ‘n een maand oue papagaai by iemand gekry, en hom groot gemaak, net soos die duifie, hy is nou al 5 maande oud, en dis die oulikste papagaai. Ons het 2 honde, ‘n lang been Jack Russel, en ‘n rufrig.

Ek hou glad nie van mense wat diere mishandel nie! Ek wens sulke tipe mense moet die pyn voel wat die diere voel as hulle die diere seer maak. Veral honde, hulle is daar om liefde te kry, “Mans best friend”. Mense wat nie van diere hou nie, en diere mishandel, hoekom wil meestal van hulle honde hê?? Baie van daardie tipe mense soek honde, maar seker weke net nadat hulle ‘n hond gekry het, begin hulle hom mishandel… Hoekom?!

As almal baie lief vir diere was, dink ek daar sou minder mishandelde diere by die SPCA wees, minder spesies van wilde diere sou extinct wees, en so kan ek aangaan. My vraag aan diere mishandelaars is: ” Hoekom wil julle troeteldiere hê, as julle weet julle hou nie van diere nie, en as julle weet dieselfde dier wat julle soek, kan eerder na ‘n huis gaan waar daar mense is wat eintlik lief vir diere is?”

Ek dink ons moet aardverwarming ernstig begin opneem, en ook om diere lief te hê. As ons kinders en tieners eendag ‘n lewe wil hê, moet ons vir ons aardbol, en alles in dit begin omgee!!!!!

pika1.gif

Pikkie, ons jack russel

Trackbacks & Pingbacks

Kommentaar

  1. * sonneblomseplekkie says:

    klop klop…..Appelkie!!!….waas jy hum? Dink is tyd vir ietsie nuuts dalk??

    Lovies
    Sonneblom

    Posted 8 years, 10 months ago


Lewer kommentaar

